пʼятниця, 17 квітня 2020 р.


Тиждень з 21 по 24.04/ на період карантину. Вчитель Копилов О.В.

Електронна пошта olegkopylov@ukr.net
Вайбер 0673860346

Завдання для учнів 5-Є, Д класів на 22 квітня 2020 року
Тема. Екосистеми
Опрацювати § 44.
Виписати правила у зошит.
Письмово відповісти на питання № 7 стор.193. Віповідь можна супроводжувати малюнком(фото)
Відповідь сфотографувати і відіслати мені по вайберу на перевірку до 23.04 вказавши при цьому клас та прізвище.


Завдання для учнів 5-Є, Д класів на 23 квітня 2020 року
Тема. Екосистеми
Опрацювати § 44.
Виписати правила у зошит.
Письмово відповісти на питання № 6 стор.193. Віповідь можна супроводжувати малюнком(фото)
Відповідь сфотографувати і відіслати мені по вайберу на перевірку до 29.04 вказавши при цьому клас та прізвище.


Завдання для учнів 7--х класів на період з 21 по 23 квітня 2020 року
Тема. Тихий океан
Опрацювати §57 для україномовних класів. (для учеников 7-В класса за своим учебником).
Письмово. Практична робота № 12. Початок

Тема. Тихий океан
Опрацювати § 58 для україномовних класів. (для учеников 7-В класса за своим учебником).
Письмово. Практична робота № 12. Завершити
Аркуші сфотографувати і відіслати мені на перевірку по вайберу, вказавши при цьому клас та прізвище на протязі тижня.


Завдання для учнів 9--х класів Б,Д на 24 квітня 2020 року
Тема. Аутсорсинг. Аутсорсинг інформаційних технологій.
Опрацювати § 44.
Письмово, використовуючи підручник, у зошиті відповісти на одне із запитань 1-2( на вибір)-8балів.
У рубриці застосовуємо знання.Працюємо творчо відповісти на питання №2, стр.188- 11 балів.
Відповідь сфотографувати та надіслати мені по вайберу на перевірку до 01.05. При цьому вказати клас та прізвище


Завдання для учнів 10—Г класу на 24 квітня 2020 року
Тема. Африка.  Консультація на платформі  zoom
Опрацювати §38
Відповісти на одне із запитань № 1-5 на сторінці 206. Відповідь в межах одної сторінки.
Відповідь сфотографувати та надіслати мені по вайберу на перевірку до до 01.05.. При цьому вказати клас та прізвище.

Немає коментарів:

Дописати коментар