Про мене



Копилов Олег Валерійович – вчитель географії комунального закладу “Вінницький ліцей №6".  Cтаж роботи – 34 роки. Має категорію “Спеціаліст вищої категорії та звання “Вчитель – методист”. Досконало володіє методикою викладання предмета, постійно працює у творчому пошуку, сам навчається і навчає інших, тому девіз його життя – “Сам палай та запалюй інших”. Його наснагу до праці можна порівняти із завзятістю юнака – ентузіаста: за що б не брався –  виконає з повною віддачею сил та енергії. За 27 років роботи у школі та 5 років у Верхівському технікумі підготував більше 100 призерів  олімпіад  різних рівнів. У вільний від роботи час любить займатися садівництвом, городництвом, а ще грати у шахи, готувати, спостерігати вночі за зорями та подорожувати. Одружений, має доньку. Екскурсії, походи, знайомство з цікавими людьми, піклування про чистоту нашої планети – стиль життя педагога. Працює над проблемою “Екологічне виховання учнів на уроках географії та в післяурочний час”

  • Досвід роботи вчителя цінний тим, що в своїй практичній діяльності він привертає увагу школярів середньої і старшої ланки до екологічних проблем у мікрорайоні школи, міста, країни та світі в цілому, стану навколишнього середовища;
  • на уроках географії узагальнює і поглиблює знання пов’язані з суміжними дисциплінами: екології, біології, фізики, хімії, географії,  історії.;
  • навчає  учнів всановлювати причини погіршення стану довкілля та прогнозувати його наслідки;
  • виховує  у дітей відповідальне ставлення до природи і свого здоров’я;
  • мотивує необхідність поведінкової діяльності щодо покращення стану довкілля;
  • формує особистість школяра засобами активних форм роботи;
  • запроваджує інноваційні технології критичного мислення, образного мислення, особистісно – орієнтованого навчання,  метод проектів, що забезпечують формуванню в учнів громадської позиції у буденному житті.
  •  Педагогічне кредо: “Якщо зламаєш дерево – тебе діти проклянуть. Якщо посадиш – і внуки згадають”
  • Основна ідея досвіду роботи: ”Подолати  споживчий підхід до природи, впливаючи на всі аспекти свідомості учнів: науковий, художній, етичний і правовий.”

Немає коментарів:

Дописати коментар