Домашнє завдання для учнів 8-а,б класів на 21.09.
Опрацювати параграф 3. Виписати та вивчити правила: що таке
географічна карта, як класифікують карти, що таке атлас, класифікація атласів,
що таке геоінформаційна система.
Опрацювати параграф 4. Виписати та вивчити правила: що таке
картографічні проекції, які вони є за характером спотворень та за видом
градусної сітки. Замалювати три види проекцій у зошит(стор.20).
Домашнє завдання для учнів 8-г,д
класів на 23.09.
Опрацювати параграф 5. Виписати та вивчити правила: способи
зображення географічних об’єктів- значкові, контурні, статистичні, спосіб
ізоліній. Картографічна генералізація. У вигляді малюнків привести приклади.
Вміти знаходити їх на картах.
Опрацювати параграф 6. Згадати, що таке масштаб, види масштабів, що
таке градусна сітка, паралелі та меридіани. Виписати і вивчити правила: що таке
номенклатура карти(стор.27), розграфка карти, що таке рамка топокарти та
кілометрова сітка.
Домашнє завдання для учнів 11г класу на 21.09.
Опрацювати параграф 2.
Виписати та вивчити правила: що таке топографічна карта, проекція,
розграфлення, номенклатура, географічні координати, прямокутова (кілометрова)
сітка і прямокутні координати. Перевірте свої знання, розглянувши запитання на
сторінці 13.
Домашнє завдання для учнів 5-х класів на 18.09.
Опрацювати параграф 5. Виписати у зошит повідомлення про
вчених-натуралістів за таким планом:
Прізвище та ім’я вченого,
рік(століття) в якому він жив, країну його походження та внесок, який він вніс
у вивчення природи. Готуємо навчальний проект «Жива і нежива природа навколо
нас»(стор.23).
Домашнє завдання для учнів 5-х класів на 22.09.
Опрацювати параграф 6. Виписати та вивчити правила. Виконати
практичну роботу на стор.28. Перевірте свої знання на стор.29.
Немає коментарів:
Дописати коментар