понеділок, 14 вересня 2020 р.

 

Домашнє завдання для учнів 8-а,б класів на 21.09.

Опрацювати параграф 3. Виписати та вивчити правила: що таке географічна карта, як класифікують карти, що таке атлас, класифікація атласів, що таке геоінформаційна система.

Опрацювати параграф 4. Виписати та вивчити правила: що таке картографічні проекції, які вони є за характером спотворень та за видом градусної сітки. Замалювати три види проекцій у зошит(стор.20).

Домашнє завдання для учнів  8-г,д класів на 23.09.

Опрацювати параграф 5. Виписати та вивчити правила: способи зображення географічних об’єктів- значкові, контурні, статистичні, спосіб ізоліній. Картографічна генералізація. У вигляді малюнків привести приклади. Вміти знаходити їх на картах.

Опрацювати параграф 6. Згадати, що таке масштаб, види масштабів, що таке градусна сітка, паралелі та меридіани. Виписати і вивчити правила: що таке номенклатура карти(стор.27), розграфка карти, що таке рамка топокарти та кілометрова сітка.

Домашнє завдання для учнів 11г класу на 21.09.

Опрацювати параграф 2. Виписати та вивчити правила: що таке топографічна карта, проекція, розграфлення, номенклатура, географічні координати, прямокутова (кілометрова) сітка і прямокутні координати. Перевірте свої знання, розглянувши запитання на сторінці 13.

Домашнє завдання для учнів 5-х класів на 18.09.

Опрацювати параграф 5. Виписати у зошит повідомлення про вчених-натуралістів за таким планом:

Прізвище та ім’я вченого, рік(століття) в якому він жив, країну його походження та внесок, який він вніс у вивчення природи. Готуємо навчальний проект «Жива і нежива природа навколо нас»(стор.23).

Домашнє завдання для учнів 5-х класів на 22.09.

Опрацювати параграф 6. Виписати та вивчити правила. Виконати практичну роботу на стор.28. Перевірте свої знання на стор.29.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар